تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

مرکز تعمیرات سامسونگ با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در کرج  برای شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

اگر برای تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای مرکز تعمیرات سامسونگ می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ شما در هر نقطه کرج  به بهترین شکل ممکن برطرف گردد. فقط کافیست با شماره 02691011680 تماس بگیرید.

 همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین درخواست سرویس در تمام طول شبانه روز ، درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود را ثبت نموده و متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ

مشکلاتی که در ماشین های لباسشویی پیش می آیند هم میتواند اینقدر بزرگ باشد که برای رفع آن باید حتما از تعمیرکار لباسشویی سامسونگ کمک بگیرید یا میتواند اینقدر کوچک باشد که خود شما با یک سرچ ساده در گوگل یا کمک از دفترچه راهنما میتوانید مشکل را حل کنید.

عدم تخلیه لباسشویی سامسونگ

در صورتی که بعد از شستشوی لباس ها آب از داخل دیگ لباسشویی تخلیه نمیشود باید مشکل را در پمپ تخلیه لباسشویی جستجو کرد و یا در بعضی موارد گرفتگی خروجی آب با دستمال کاغذی ، سکه ، هسته میوه و ... باشد که باید بررسی شود.

در صورتی که مشکل در پمپ تخلیه نبود باید سیم کشی و اتصالات مورد بررسی قرار گیرد.

عدم ورود آب به داخل لباسشویی

برای بررسی این مورد باید تمام مسیر آب از شیر منزل تا داخل لباسشویی مورد بررسی قرار گیرد تا گیر و گرفتی در این مسیر وجود نداشته باشد.پس بهتر است ابتدا فشار آب منزل را مورد بررسی قرار دهید و مسیر عبور آب را ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید که مطمئن شوید آب با فشار مناسب به داخل لباسشویی وارد میشود.اگر مشکلی در این بین نبود باید فیلتر شیر برقی و خود شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید تا مشکلی در آن وجود نداشته باشد.در مورد بررسی شیر برقی و فیلتر آن اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید بهتر است این موضوع را به یک تکنسین ماشین های لباسشویی کمک بگیرید.

صداهای غیرطبیعی ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما در حین کار صداهای عجیبی از خود میدهد حتما باید این موضوع را پیگیری کنید.اولین کاری که باید بکنید این است که سطح زیر ماشین لباسشویی بررسی که صاف باشد و ماشین لباسشویی شما کاملا تراز باشد.در صورتی که مشکلی در تراز بودن لباسشویی نبود باید شفت ، کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار گیرد که بررسی این مورد ها باید توسط تکنسین ماشین لباسشویی سامسونگ انجام شود.

عدم کار کردن خشک کن لباسشویی

در صورتی که پس اتمام شستشوی لباس ها احساس کردید که لباس ها هنوز کاملا خیس هستند و خشک نشدن باید در وحله اول به تناسب لباس ها توجه کنید زیرا لباس های زیاد یا پتوهای سنگین باعث میشود که عملکرد خشک کن لباسشویی با مشکل مواجه شود در صورتی که مشکل از لباس ها نبود باید با یک تکنسین لباسشویی سامسونگ مشورت کنید.

ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ

ارور  E4:  این ارور زمانی نمایان میشود که آب در مدت معین به داخل لباسشویی وارد نشود
ارور:HE1  اگر مشکلی در هیتر گرمکن به وجود آمده باشد این ارور را مشاهده خواهید نمود. این ارور نشان می‌دهد که مشکلی در هیتر وجود دارد و این مشکل باعث شده آب درون ماشین لباسشویی بیش از حد گرم شود. به همین دلیل بهتر است بررسی هیتر را به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید.
ارور: E2 این خطا زمانی رخ میدهد که تخلیه آب از لباسشویی به درستی تخلیه نشود.
ارور: E4 این ارور به شما نشان می‌دهد که تعادل در دستگاه برقرار نیست. بدین معنا که شما لباس ها را به درستی درون لباسشویی قرار نداده اید و یا لباس های درون لباسشویی بیش از حد هستند.
ارور: DE  این ارور زمانی رخ میدهد که درب لباسشویی به درستی عمل نکند
اگر میکروسوئیچ درب خراب شده باشد این ارور رخ می‌دهد. در صورت خرابی میکر‌وسوئیچ، این قطعه باید تعویض شود.
ارور: UC این خطا زمانی رخ میدهد که مشکلی در پاور برق دستگاه وجود داشته باشد و ولتاژ مورد نیاز آن تامین نمیشود.

فقط یک تماس تلفنی کافی است !

در صورتی که شما هم ساکن کرج میباشد و نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج را دارید تنها با یک تماس تلفنی می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. عیوب دستگاه را مطرح کنید تا تعمیرکاران ما شما را در برطرف کردن مشکل یاری دهند . همان طور که می دانید معمولا در اسرع وقت، پیدا کردن تعمیرکار مجاز و مجرب که در زمینه قسمت های الکترونیکی و قسمت های مکانیکی دستگاه ماشین لباسشویی سامسونگ تخصص داشته باشد ،کار دشواری است . به همین دلیل ما شماره تلفن هایی جهت تماس و ارسال تکنسین های مربوطه اعلام کرده ایم که این چالش را برای شما برطرف نماییم .

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال