تعمیر مایکروفر سامسونگ در کرج

مرکز تعمیرات سامسونگ با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو سامسونگ با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو سامسونگ خود با شماره تلفن 91011680-026 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات سامسونگ میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات سامسونگ بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

تعمیر مایکروفر سامسونگ در کرج

مشکلات رایج مایکروفر سامسونگ

ما در ادامه به برخی مشکلاتی که بیشترین تماس را از طرف مشتریان خود داشته ایم را برای شما عزیزان بیان میکنیم تا شما هم در صورتی که از مایکروفر سامسونگ استفاده میکنید با این مشکلات آشنا شوید و در صورتی که هر کدام از این موارد برای شما هم اتفاق افتاد در اسرع وقت با مرکز تعمیرات سامسونگ در کرج تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما با تجربه ایی که در این زمینه دارند به راحتی مشکل شما را حل کنند.

روشن نشدن مایکروفر سامسونگ

در صورتی که دستگاه روشن نمیشود ابتدا باید مطمئن شوید تا برق به راحتی به پریز مد نظر میرسد و هیچ مشکلی در انتقال برق نمیباشد برای اینکار به راحتی میتوانید با یک فازمتر پریز برق را چک کنید در صورتی که برق وجود داشت باید مسیر انتقال برق از پریز به دستگاه را بررسی کنید که مشکلی وجود نداشته باشد در صورتی که موردی مشاهده نکردید باید با مرکز تعمیرات مایکروفر سامسونگ تماس بگیرید تا هم شما عزیزان را راهنمایی کنند و هم در صورت نیاز در اسرع وقت در منزل شما حاضر شوند تا بقیه قسمت های مایکروفر را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند تا ایراد مربوطه را پیدا کرده و آن را رفع کنند.

تولید صدای ناهنجار از مایکروفر سامسونگ

در صورتی که درهنگام کار دستگاه صدای ناهنجاری از آن تولید میشود ابتدا باید بررسی کنید که ظرف بیش از حد سنگین در دستگاه قرار نداده باشید در صورتی که این مورد نبود باید ترانس دستگاه ، فن ، مگنترون و دیود را مورد بررسی قرار دهید که مسلما باید برای چک و بررسی این موارد از یک تکنسین مایکروفر سامسونگ کمک بگیرید.

عدم چرخش سینی مایکروفر

نچرخیدن سینی مایکروفر میتوانید علت های گوناگونی داشته باشد از جمله خراب شدن موتور سینی گردان ، کثیف بودن ریل زیر سینی و خرابی در برد دستگاه باشد.پس شما قبل از هر کاری بهتر است ابتدا داخل مایکروفر به خصوص ریل زیر سینی را به خوبی تمیز کنید در صورتی که باز هم مشکل شما حل نشد بهتر است برای بررسی سایر موارد در صورتی که تخصصی در این زمینه ندارید با مرکز تعمیرات مایکروفر سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

گرم نشدن غذا داخل مایکروفر

این یک مشکل تخصصی میباشد که بررسی آن نیز نیاز به یک فرد متخصص در زمینه تعمیرات مایکروفر سامسونگ دارد تا مواردی از جمله مگنترون، خازن، فیوزهای ولتاژ، میکروسوئیچ درب، ترانس و برد اصلی را مورد بررسی قرار دهد در صورت پیدا کردن مشکل در هر کدام از این موارد اقدامات لازم جهت رفع آن را انجام دهد.

جرقه زدن مایکروفر سامسونگ

تعمیر مایکروفر سامسونگ در کرج جرقه زدن مایکروفر

جرقه زدن مایکروفر هم میتواند در اثر استفاده غیر اصولی ما از مایکروفر باشد و هم میتواند در اثر نقص فنی مایکروفر باشد.برای مورد اول باید گفت در صورتی که ما از ظرفهای مناسب برای قرار دادن داخل مایکروفر استفاده جرقه زدن دستگاه وجود دارد به هیچ عنوان ظروف آلومینیومی و فلزی و یا همچنین ظروفی که دارای لب پریدگی هستند را در داخل دستگاه قرار ندهید.در صورتی که مشکل در ظرف شما نبود جرقه زدن دستگاه میتواند از مشکل در عایق میکا و یا حتی مگنترون باشد که این موارد باید توسط یک متخصص مایکروفر سامسونگ مورد بررسی قرار بگیرد.

ارورهای رایج مایکروفر سامسونگ

کدهای خطا یا ارورها مواردی هستند که در هنگامی که مشکلی در عملکرد مایکروفر سامسونگ به وجود آید نمایان میشود.وظیفه اصلی این خطاها آگاه سازی ما از مشکل به وجود آمده و راهنمایی برای راحتر پیدا کردن مشکل میباشد.این خطاها ترکیبی از یک حرف انگلیسی و یک عدد و یا دو حرف انگلیسی میباشد که هرکدام معنی و مفهوم مخصوص به خود را دارند و زمانی هر کدام از ان ها بر روی نمایشگر مایکروفر نمایان شود به سراغ مشکل مخصوص همان ارور میرویم.در ادامه به برخی از این خطاها و علت به وجود امدن آنها اشاره میکنیم:

ارور ماکروفر سامسونگ توضیحات
E1 در صورتی که برق ورودی از 50 هرتز کمتر باشد، این ارور نشان داده می‌شود..
E11 در صورت خرابی حسگر رطوبت‌سنج، این خطا رخ می‌دهد.
E5 اگر یکی از دکمه‌های پنل گیر کرده باشد، این ارور نمایان می‌شود..
SE این ارور بیشتر به شکل عدد 5 انگلیسی دیده می‌شود و به این معناست که یک یا چند دکمه مایکروفر بیش از 60 ثانیه گیر کرده است.
E83 اگر درب مایکروفر دچار مشکل شده باشد، این ارور ماکروفر سامسونگ نمایان می‌شود. 
E32 اگر سنسور وزن موتور گردان خراب شده باشد، این ارور مایکروفر سامسونگ نشان داده می‌شود. 
E24 این ارور نشان دهنده خرابی برد اصلی مایکروفر است. 
E41 اگر سوئیچ مدار دچار خطا شده باشد، این ارور نشان داده می‌شود. .
E42 اگر مدار درون اجاق دچار مشکل شده باشد، این ارور مشاهده می‌شود. برای رفع مشکل مایکروفر را به مدت ۱۰ ثانیه از برق بکشید و مجددا وصل کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، باید از یک تعمیرکار سامسونگ کمک بگیرید.
C-20 , C-21 , C-22 این ارورها نشان دهنده وجود مشکل در سنسور حرارتی است که باید برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.
C-70 , C-71 , C-72 اگر سنسور رطوبت سنج خراب شده باشد، این ارور نشان داده می‌شود. راه حل تعمیر یا تعویض این قطعه خواهد بود.
C-FO , C-F1 , C-F2 این ارور نشان دهنده اختلال در سیم‌های ارتباطی است.
C-do , C-d1 , C-d2 این خطا نشان دهنده وجود مشکل در درب مایکروفر است.
E-01 اگر درب مایکروفر باز باشد، این ارور نمایان می‌شود. از بسته بودن درب دستگاه مطمئن شوید.
E-02 , E-03 , E-04 , E-05 تایم پخت یا گرم کردن غذا تمام شده و باید درب دستگاه را باز کنید.
E-33 حجم و وزن غذای موجود در دستگاه بسیار کم است! غذای بیشتری در دستگاه قرار دهید. احتمالا دستگاه تصور کرده که خالی است.
E-34 اگر وزن غذای درون مایکروفر از حد معمول پایین‌تر باشد، این خطا رخ می‌دهد.
E-36 این ارور به باز بودن درب مایکروفر مربوط است. برای رفع خطا از بسته بودن درب و سالم بودن میکروسوئیچ مطمئن شوید.

 در صورتی که شما هم با هریک از خطاهای بالا مواجه شدید و یا مشکلاتی در عملکرد دستگاه مایکروفر شما به وجود آمده میتوانید از خدمات تعمیرات مایکروفر سامسونگ در کرج استفاده کنید و با تماس با کارشناسان مجرب ما علاوه بر بهرمندی از مشاوره رایگان ، بابیان دقیق مشکل خود در صورت نیاز اعزام کارشناس ، کارشناس مربوطه در کمترین زمان ممکن در منزل شما حضور پیدا میکند تا با بررسی دقیق مایکروفر شما ، مشکل را به وجود آمده را در کمترین زمان ممکن حل کنند.

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال