تعمیر یخچال و ساید سامسونگ در البرز و کرج

مرکز تعمیرات سامسونگ با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ و یخچال ساید بای ساید سامسونگ با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام البرز و کرج در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ و یا ساید بای ساید سامسونگ خود با شماره تلفن 91011680-026 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات سامسونگ میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات سامسونگ بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 تعمیر یخچال و ساید سامسونگ در البرز و کرج

هزینه تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

به کلی نمیتوان برای تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج قیمت تعیین کرد چون متناسب با مدل و نوع خرابی به وجود آمده میتواند هزینه ها متفاوت باشد که این هزینه ها شامل هزینه قطعات ، لوازم جانبی و حق الزحمه میباشد که بعد از بررسی دقیق یخچال شما و تشخیص عیب یخچال توسط تکنسین مرکز تعمیرات سامسونگ خدمت شما عرض خواهد شد.

افزایش طول عمر یخچال سامسونگ

مسلما هر وسیله ایی که خریداری میکنید اگر به طور درست و دقیق از آن استفاده نکنید زودتر از آن چیزی که فک میکنید دچار مشکل میشود و خرابی های برای آن پیش خواهد آمد.یخچال وساید بای ساید های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با وجود کیفیت قابل قبول این محصولات در صورتی که استفاده اصولی از آنها نداشته باشید عمر کوتاهی خواهند داشت و به سرعت نیاز به تعمیرات پیدا خواهند کرد.برای همین برای استفاده از یخچال و ساید سامسونگ رعایت نکات زیر الزامی میباشد تا هم عملکرد یخچال دچار اختلال نشود و هم عمر دستگاه کوتاه نشود:

  1. از قرار دادن مواد غذایی گرم در داخل یخچال به جد خودداری کنید زیرا این کار باعث میشود که فشار بیش از حد به موتور وارد شود که در صورت تکرار این کار استهلاک موتور و قطعات یخچال و همچنین مصرف انرژی بالا خواهد رفت.
  2. در صورتی که قصد شستشوی یخچال را دارید ابتدا وسایل داخل یخچال را به طور کاملا خارج کنید و یخچال را از برق بکشید و هچنین بعد از اتمام شستشو چند ساعت صبر کنید تا یخچال به طور کامل خشک شود سپس از آن استفاده کنید.
  3. برفک زدن فریزر یخچال میتواند اتفاق ناخوشایندی باشد و اینکه مسلما به موتور دستگاه فشار بیشتری وارد میشود پس در صورت برفک زدن مکرر دستگاه حتما موضوع را از طریق مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج پیگیری کنید.
  4. به هیچ عنوان مواد غذایی بیش از ظریف یخچال درون آن قرار ندهید.
  5. در مورد یخچال و ساید سامسونگ برای جلوگیری فن دستگاه حتما فاصله یخچال با دیوار را رعایت کنید.
  6. در صورت مشاهده کدهای خطا حتما آن را پیگیری کنید و در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید میتوانید با مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج تماس بگیرید.

رایج ترین مشکلات یخچال و ساید سامسونگ

محصولات شرکت سامسونگ همیشه در ایران طرفداران خود را داشته و جز پرفروش ترین محصولات لوازم خانگی میباشند. یخچال و ساید سامسونگ نیز به همین صورت بوده و همیشه فروش خوبی داشته اند که یکی از دلایل آن کیفیت قابل قبول یخچال ها وساید سامسونگ میباشد اما با توجه به این که این وسایل 24 ساعت شبانه روز در حال کار کردن میباشند ممکن است مشکلاتی نیز برای آنها به وجود بیاید که از پرتکرارترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن دستگاه
  • کار نکردن یخساز دستگاه
  • از کار افتادن کمپرسور یا ترموستات دستگاه
  • خرابی در فن ساید بای ساید
  • کار نکردن سنسور های دیفراست و دمای داخلی
  • کار نکردن دستگاه به صورت اتوماتیک

در صورتی که هر کدام از موارد بالا نیز برای شما به وجود آمده بهتر است در اسرع وقت با مرکز تعمیرات یخچال و ساید سامسونگ تماس بگیرید.

 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال